Ogłoszenie nr 510217707-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.

Gmina Iłów: ROZBUDOWA SZKOŁY PUBLICZNEJ W BRZOZOWIE STARYM OBEJMUJĄCA BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM I DROGĄ WEWNĘTRZNĄ – ETAP II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584741-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Iłów, Krajowy numer identyfikacyjny 61101566100000, ul. ul. Płocka  2, 96-520  Iłów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 267 50 80, e-mail wkudarewko@ilow.pl , faks 24 267 50 81.
Adres strony internetowej (url): www.ilow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA SZKOŁY PUBLICZNEJ W BRZOZOWIE STARYM OBEJMUJĄCA BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM I DROGĄ WEWNĘTRZNĄ – ETAP II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OC.ZP.271.02.2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi zadnie o nazwie; „Rozbudowa Szkoły Publicznej w Brzozowie Starym obejmującą budowę sali gimnastycznej z łącznikiem i drogą wewnętrzną”. –Zadanie zostało podzielone na dwa etapy realizacji. Pierwszy został już zrealizowany, to stan surowy zamknięty, budynek posiada konstrukcję ścian, dachu wraz z pokryciem oraz stolarkę zewnętrzną jak również podkłady pod posadzkowe na podłożu gruntowym. W zakresie instalacji sanitarnych wykonano montaż rur w warstwie izolacji pod posadzkowej dla instalacji c.o., wody i kanalizacji. W zakresie instalacji elektrycznych wykonano montaż okablowania. Drugi etap będący przedmiotem zamówienia to roboty wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne oraz budowa drogi wewnętrznej. W zakresie robót objętych II etapem realizacji zawierają się: Część budowlana: 1) roboty tynkarskie, 2) izolacje pionowe i poziome termiczne, 3) elewacja,4) okładziny sufitów podwieszanych, 5) montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, 6) montaż stolarki wewnętrznej, 7) okładziny ceramiczne, 8) podłogi - wykładziny podłogowe i ceramiczne,9) okładziny schodów, 10) ślusarka – balustrady daszki, 11) oznakowanie, 12) elewacja obróbki blacharskie, podbitka, 13) utwardzenia zewnętrzne z kostki betonowej, 14) podstawowe wyposażenie , 15) roboty dostosowawcze do przepisów p.poż., 16) instalowanie ścianek działowych HPL. Część sanitarna, grzewcza i wentylacyjna: 1) Instalacja centralnego ogrzewania – montaż grzejników, podejścia zasilające do grzejników, 2) instalacja kanalizacji – podejścia do armatury sanitarnej, 3) Instalacja wody ciepłej i zimnej – podejścia do armatury, 4) Instalacja cyrkulacji, 5) wyposażenie w armaturę sanitarną i kanalizacyjną, 6) sieć hydrantowa, 7) przebudowa zasilania budynku – wymiana przewodu wodociągowego na dn 160, trasa wg PZT, 8) Instalacja wentylacji mechanicznej przez cały czas funkcjonowania obiektu, z ograniczeniem jej wydatku na okres poza godzinami pracy. Część elektryczna i teletechniczna: 1) montaż tablic elektrycznych, 2) podłączenie zasilania głównego 3) montaż oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, awaryjnego, 4) montaż gniazd i przełączników, 5) montaż oświetlenia zewnętrznego na budynku, 6) montaż instalacji niskoprądowych, 7) montaż sieci internetowej, 8) montaż nagłośnienia Sali, 9) montaż stanowiska sędziowskiego, tablica wyników, pulpit – komplet.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6

 

Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45432000-4, 45430000-0, 45410000-4, 45440000-3, 45421000-4, 45421100-5, 45443000-4, 45233260-9, 45453000-7, 45451200-5, 45233200-1, 45233220-7, 45421152-4, 45331000-6, 45331200-8, 45311000-0, 45311200-2, 45312310-3, 45332200-5, 45332400-7, 45332000-3, 45314300-4, 45316200-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2096306.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany ELLA Bronisław Gawrylczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 4
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2578457.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2578457.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3755048.07
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena wybranej oferty/wartość umowy, oferta z najniższą ceną oraz oferta z najwyższą ceną są cenami brutto-zawierają podatek VAT według stawki 23%

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39-46  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, nie podlegał wykluczeniu, a jego oferta spełniła wymogi SIWZ i uzyskała najwyższą liczbę punktów spośród wszystkich złożonych ofert, według znaczenia kryteriów oceny, o których mowa w rozdziale XIV SIWZ.

 

 
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1382184]

przewiń do góry