Ogłoszenie nr 510217707-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.
Gmina Iłów: ROZBUDOWA SZKOŁY PUBLICZNEJ W BRZOZOWIE STARYM OBEJMUJĄCA BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM I DROGĄ WEWNĘTRZNĄ – ETAP II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584741-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Iłów, Krajowy numer identyfikacyjny 61101566100000, ul. ul. Płocka 2, 96-520 Iłów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 267 50 80, e-mail wkudarewko@ilow.pl , faks 24 267 50 81.
Adres strony internetowej (url): www.ilow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA SZKOŁY PUBLICZNEJ W BRZOZOWIE STARYM OBEJMUJĄCA BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM I DROGĄ WEWNĘTRZNĄ – ETAP II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OC.ZP.271.02.2020.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia stanowi zadnie o nazwie; „Rozbudowa Szkoły Publicznej w Brzozowie Starym obejmującą budowę sali gimnastycznej z łącznikiem i drogą wewnętrzną”. –Zadanie zostało podzielone na dwa etapy realizacji. Pierwszy został już zrealizowany, to stan surowy zamknięty, budynek posiada konstrukcję ścian, dachu wraz z pokryciem oraz stolarkę zewnętrzną jak również podkłady pod posadzkowe na podłożu gruntowym. W zakresie instalacji sanitarnych wykonano montaż rur w warstwie izolacji pod posadzkowej dla instalacji c.o., wody i kanalizacji. W zakresie instalacji elektrycznych wykonano montaż okablowania. Drugi etap będący przedmiotem zamówienia to roboty wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne oraz budowa drogi wewnętrznej. W zakresie robót objętych II etapem realizacji zawierają się: Część budowlana: 1) roboty tynkarskie, 2) izolacje pionowe i poziome termiczne, 3) elewacja,4) okładziny sufitów podwieszanych, 5) montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, 6) montaż stolarki wewnętrznej, 7) okładziny ceramiczne, 8) podłogi - wykładziny podłogowe i ceramiczne,9) okładziny schodów, 10) ślusarka – balustrady daszki, 11) oznakowanie, 12) elewacja obróbki blacharskie, podbitka, 13) utwardzenia zewnętrzne z kostki betonowej, 14) podstawowe wyposażenie , 15) roboty dostosowawcze do przepisów p.poż., 16) instalowanie ścianek działowych HPL. Część sanitarna, grzewcza i wentylacyjna: 1) Instalacja centralnego ogrzewania – montaż grzejników, podejścia zasilające do grzejników, 2) instalacja kanalizacji – podejścia do armatury sanitarnej, 3) Instalacja wody ciepłej i zimnej – podejścia do armatury, 4) Instalacja cyrkulacji, 5) wyposażenie w armaturę sanitarną i kanalizacyjną, 6) sieć hydrantowa, 7) przebudowa zasilania budynku – wymiana przewodu wodociągowego na dn 160, trasa wg PZT, 8) Instalacja wentylacji mechanicznej przez cały czas funkcjonowania obiektu, z ograniczeniem jej wydatku na okres poza godzinami pracy. Część elektryczna i teletechniczna: 1) montaż tablic elektrycznych, 2) podłączenie zasilania głównego 3) montaż oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, awaryjnego, 4) montaż gniazd i przełączników, 5) montaż oświetlenia zewnętrznego na budynku, 6) montaż instalacji niskoprądowych, 7) montaż sieci internetowej, 8) montaż nagłośnienia Sali, 9) montaż stanowiska sędziowskiego, tablica wyników, pulpit – komplet.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45432000-4, 45430000-0, 45410000-4, 45440000-3, 45421000-4, 45421100-5, 45443000-4, 45233260-9, 45453000-7, 45451200-5, 45233200-1, 45233220-7, 45421152-4, 45331000-6, 45331200-8, 45311000-0, 45311200-2, 45312310-3, 45332200-5, 45332400-7, 45332000-3, 45314300-4, 45316200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2020 Wartość bez VAT 2096306.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany ELLA Bronisław Gawrylczyk tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2578457.39 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Cena wybranej oferty/wartość umowy, oferta z najniższą ceną oraz oferta z najwyższą ceną są cenami brutto-zawierają podatek VAT według stawki 23% |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, nie podlegał wykluczeniu, a jego oferta spełniła wymogi SIWZ i uzyskała najwyższą liczbę punktów spośród wszystkich złożonych ofert, według znaczenia kryteriów oceny, o których mowa w rozdziale XIV SIWZ.
- SIWZ.pdf
- zał. 1 formularz oferty.pdf
- zał. 2 oświadczenie.pdf
- zał. 3 umowa.pdf
- zał. 4 wykaz robót.pdf
- zał. 5 wykaz osób.pdf
- zał. 6 roboty budowlane.zip
- zał. 7 swior.zip
- zał. 8 roboty sanitarne.zip
- zał. 9 roboty elektryczne.zip
- zał. 10 roboty drogowe.zip
- zał. 11 przedmiar robót.zip
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2020-12-04 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-03-21 15:55:02
- Liczba odsłon: 4175
- Historia dokumentu: